erenefee Hamiş anneler kaç haftalık oldunuz 36 haftaya girdim doğum yaklaşıyor Sizlerde de doğum yaklaşan var mı Neler yapıyorsunuz nasıl hissediyorsunuz
Nihandmrcn erenefee her gün farklı hissediyorum , serklajım var haftaya kontrol yapılacak çatı muayenesi olabilir sanırım sizin oldu mu ? Son haftalarda yapıyorlarmış
alyass erenefee biz de bugün girdik 36ya cuma günü gün alacağız kısmetse doğum için. Aşırı heyecanlıyım bebeğimi kucağıma bir an önce sağ salim almak istiyorum 🙏🏻 umarım hepimiz sağlıkla atlatırız bu günleri 🌸
Haticearen erenefee 36 +4 olduk sezeryan olduğu için 38 de alacak inşallah salı günü kontrole gidince netleşecek heyecan var her şey hazır 🥹
EsoMom_ erenefee 12 yi gecti saaat ve 36+0 olduk heyecan doluuuuu fazlasıylaaa bugün gittik gördük bebeğimi cuma günü anestezi doktoruyla görüşmeye gidicem kontrole doktorum bi kaç test istedi onları yaptırıcam imzalamam gereken evrakları verdi eşimle bana öyle heyecan dorukta bekliyoruz gün için 🥰🥰 sanki bu hafta çabuk geçti strese girince skskkdekfjd Kaburgalarımdan artık doğurayım istiyorum yaaaaaa kdkdkxdkdkxkx herkes doğuruyor kıskanıyorummm skskskd
Tulinbozlak 40 haftalık hamileyim daha yerimizde bekliyoriz plates yoga ne varsa yaptik bana misin demiyoruz
Beyzanurmomy alyass ben de bugün girdim 36 ya günümüz aynı☺️ inşallah kolay sağlıklı doğumlarımız olsun
Beyzanurmomy alyass sizin sezeryan mi olacak kendiniz mi o şekilde istediniz☺️ acaba ne zamana gün verilecek yarın size ben de merak ediyorum ne zaman ne şekilde doğacağını
alyass Beyzanurmomy Hayır kendi isteğim değil zorunlu maalesef. Cuma günü verecek inşallah 37 ye gitmiş olacağım cuma günü.
Halime34 Bizde 36 haftalıgız daha bebiş doğum pozisyonu almamış eğer dönmezse 38 hafta sezeryan dedi doktor bakalım hayırlısı artık
Paramedikelif Halime34 36 olucam benimde makat geliş sürekli makata dönüp duruyor. 38 e kadar dönüyor muymuş peki
Aassssyyy erenefee inanılmaz kaburga ağrısı oluyor anlık geliyo dinlenince geçiyor ama yalancı sancı gibi sırtımada vuruyor
EsoMom_ alyass daha gün vermedi cumartesi 37+0 oluyorum cuma çağırdı anestezi doktoruyla görüşmeye evraklar verildi bana doğum için 37+ da yapacak ama gün vermedi cuma günü net gün vericem dedi
alyass EsoMom_ ben de cumartesi 37+0 oluyorum. Bugün nst den sonra gün verdi 38+3te alacak 18 Kasım’a.
Nihan87 36+1 bebeğim bu hafta makat gelişe döndü, eğer tekrar dönmezse 37’de gittiğimde gün verecek. Korkuyorum biraz, ilk doğumum normaldi ama bebiş nasıl gelmek isterse tabi ki
EsoMom_ Nihan87 bebişler gelmek istemiyor şimdikiler çok nazlı kksksssskd insallah istediğin gibi olur doğumun :)
EsoMom_ alyass benim 38 i bulmaz perinaroloji onayıyla 37+ da gelişime göre doğuma alın demişti doktoruma
fatmanurkogl alyass bende cumartesi 37+0 oluyorum 38+3 gibi alırım dedi doktorum ama netleştirmedik. Benim nst de sancılarım çıkıyor siz ne durumdasınız? Sürekli uyumak istiyorum evin işleri bitmedi yapasım da yok kendimi yormak istemiyorum erken doğar diye korkuyorum