Momtobegk eve geldim yattım ertesi gün duş aldım her zaman ne yiyorsam öyle beslendim yemek konusunda kayınvalidem yardımcı oldu . İlk iki gün uzanarak geçirdim genel olarak sonra normale döndüm kendimi de kasmadım , belirti aramadım . Bol bol gezdim :) ağır kaldırmadım , yorucu şeyler yapmadım dikkat ettiğim bunlar oldu . Sadece 11.gün stres oldum regl olucam sandım öyle bi huysuzluk ağrı geldi olmadı diye umutsuzluğa kapıldım . Çok şükür rabbim nasip etti umarım size de nasip olur