minikari 31+4um bu hafta ekstra bi hareketli ve aşırı belirgin olmaya başladı.
Dönem dönem olabilir bazen hareketli bazen sakin… Bizlerde öyle değil miyiz zaten🥰
Hiç hareket yoksa orası ayrı hemen doktora gidilmeli ama günde 10 defa kadar hareketini hissediyorsanız sorun etmeyin bence 🥰 Ama siz yine de içgüdülerinize güvenin endişeniz varsa gidin gözükün 2 hafta sonrasını beklemeyin