Kızlar 18 aydır her ay test yapıp belirti aramaktan artık tükenmişken kararımı verip bir profesöre gittim ( ankarada olanlar için bulunmaz bir doktor ) durumu anlattık baştan sona çünkü bugüne kadar hiçbir doktordan adam akıllı bir teşhis sonuç alamamıştım , hormonlarım normal fakat yumurtalıklarda pco görünümü var (alta fotoğraf eklerim) doktor çok babacan zaten yaş ve tecrübe olarakda baya iyi bir doktor herşeyi güzelce açıkladı tüm tahlillermi ve ultrasondaki yumurtalık görüntümü bir dosya haline getirip önümüzdeki adetimin 2.günü yanına gelmemi söyledi. Daha önce rahim filmi çektir yoksa bişey diyemem doktorlara farkla tüplerinin kapalı olduğuna dair hiçbir belirtin yok o yüzden şuan çekme adet döneminde dosyanla beraber gel klomen ve ovitrelle başlayıp 2-3 ay deneyelim eğer olmazsa rahim filmini çektirip aşılama deneriz eğer yine istediğimiz sonucu almazsak en son tüp bebek dedi ve kesinlikle sigarayı bırakmamı şart koştu. Daha önceki doktorlar rahim filmi ve tüp vebek diyip göndermişti ama bu doktor resmen umut oldu . Ve laf arasında sürekli maddi külfet harcamamam için tahlillerimi devlet hastanesine yaptırıp getirmemi söyledi. Ben hayırlısıyla artık tedaviye başlıyorum her zaman normal yollarla olmasını isterken bu yol bana çok mantıklı geldiği için buna karar verdim . Bu süreci sizlerlede paylaşmak istedim ve daha önce klomen tedavisi olanlarında fikrini merak ediyorum❤️