Arkadaşlar dün öğlen 2 saatlerinde pusetten normal bebek arabasına geçelim dedik bebeğim 6 aylık tam çocukta hava alsın rahat rahat önünü görsün diye bi aparatı eksik takmışız çocukta uyuyodu bebek arabasında dümdüz yatacak şekilde eşimde yattığı şeyi çıkardı kaldırdı çocuğu al araba koltuğuna uzandır öyle takalım daha rahat olur dedi bende ben koyamam şimdi uyuyo dedim bebek arabalarında bebeklerin elleriyle tutması olan o öndeki tutma yerini sökeyimde rahat rahat alayım uyandırmadan yatırayım dedim eşiminde bi eli bebeğin uzandığı bebek arabasının alt kısmında bi elide benim sökmek istediğim yerden tutuyomuş o anki akıl işte onu düşünmeden ben maalesefki eşimin çocuğu tuttuğu o tutma yerinin kilidini açtığım an karın hizamizdan sitelerdeki o taş parkeye yüz üstü birden kaydı ve yüz üstü düştü allahım artık o anı beynimden silmek istiyorum çok kötü o an şoka girdik o ilk 10 saniyeyi hatırlamıyorum ne olduysa koşarak arabaya atladık ve en yakın hastaneye gittik özel hastaneydi acilden giriş yaptık anlattım durumu kusma vs olmadı bu arada sadece hastaneye gidene kadar yol 3 dakika sürdü o an sürekli bebeğime seslendim sürekli iyi misin iyi misin çocuk artık ağlamaktan mahvoldu alnı birden kızarmaya şişmeye başladı bende mahvoldum sonrasında ordaki hemşire geldi kan aldı neden alıyosunuz dedim kanaması varmı diye bakıcaz dedi sonra geldiler damar yolu açtılar damar yolu açtıktan 2 dk sonra biz bakamayacağız develt hastanesine travmaya götürün dediler ben şok o zaman neden kan aldın neden damar yolu açtın kardeşim çocuk mahvoldu kanadı eli hep off neyse sonra apar topar çıktık devlet hastanesine detayları verdim boğazına baktılar vs tomografi ve röntgen çekildi 2 saat müşade denildi 2 saat sonucunda sonuçlarda bi sorun olmadığını evde takip edip gözlemlememiz gerektiği söylendi o 2 saat müşade esnasında bebeğim iyiydi gülüyo tepki beriyor ve takip ediyordu eve geldik şişliği yavaş yavaş inmeye başladı sadece morarması kaldı tepkilerde sprun yok ilk günkü gibi aktif ama korkuyorum doktorlarada güvenemiyorum bu benim içimi yiyor lütfen sizde bir şey söyleyin bi sorun çıkmadığını söylediler ama ya birden bişey olursa bilmiyorum buna benzer durum yaşayan varmı bişey oldumu sonrasında ya tekrarlarsa birden bişey olursa diye korkuyorum küçücük bebek taşa düştü ya çok kötü bişey kaldıramıyorum evet şuan çok iyi aktif ama çok üzülüyorum lütfen yardımcı olun