8143 İyi akşamlar kızlar ilk gebeliğim bugün sağlık ocağında kontrolüm vardı tansiyon 130 /97 çikti böyle olupta sıkntısız son haftalara kadar gelen varmı şeker hastalığımda var insülin kullanıyorum
Yektek22 8143 evde kontrol ediyor musunuz? Gün içinde de takip edin hastanede benim stresten hep yüksek gelir mesela günlük hayatta değil
vanilya_kokusu 8143 benimde bugün kontrolum vardı stres yaptım sanırım 14 çıktı sonra dinlendim 12 oldu eve geldim iki kez ölçtüm 11 olmuştu anlık dedim belki oldu
Deletedmom_297 8143 şeker tansiyonu tetikliyor malesef bendede şeker var ara ara 13leri görüyorum önlem amaçlı alfamet başlandı sizin şeker dengeniz nasıl gidiyor . 24 saatlik. İdrar verdiniz mi
Yektek22 8143 140 90 olunca sıkıntı oluyor. Yüksek ama sınırı da aşmamış sonuçta sakin olun limon suyu için çiğ sarımsak yutun iyi geliyor bunlar
8143 Deletedmom_297 bugün kontrole gıdecem 16 ları gördüm tansiyon şekerim dengede o düzeldi insülin kullanıyorum idrar muhtemelen vericem