Masalceylan Geçen cuma kan verdi 12 çıkmış kanaması başladı bugün tekrar verdi 28 olmuş yoğun kanaması var pıhtısı. Normal mi bu
Yazmelegi_ Masalceylan hamileymiş ama muhtemelen düşük yaşıyor cumadan beri artmasi lazimdi artış olmamış buda dış gebelik yada kimyasal oluyor galiba
deletedmom43191 Masalceylan düşük yapıyor muhtemelen veya kimyasal falan betanın düşmesi asla normal degil
Masalceylan Yazmelegi_ ya hamile olduğuna çok inanmış uzulcek hala bile böyle de hamile olanlar var diyor
penbe_karisi Muhtemelen kimyasal bende 6 ile öğrenmiştim 1 hafta sonra şiddetli adet kanaması oldu sonra öğrendim ki kimyasal 20 ydi beta 🥹