leylos34 ben kullandım bu ay. Çatlama sonrası rahim duvarı kalınlaşsın bebek olursa tutunsun diye verdi doktor ama gebelik olmadı, döngüm düzenli normalde bende sadece iki gün gecikme yaptı ve regl kanamamda biraz değişiklik oldu. Gebelik olmayınca bıraktırdı doktorum. Pek bi yan etkisi yok şişkinlik vs yaptı bi de biraz.