ecemmm123 ben 3 kimyasal bir normal düşük birde dış gebelik geçirdim bir yaşayan bebeğim var şuan da da hamileyim kayınvalidem de hep bana uğraşıp durmayın tüp bebek yaptır geç falan dedi ama deneye deneye tutturduk genetik araştırmaya gidecekken hamile olduğumu öğrenmiştim o da sağlıklı ilerledi çok şükür. Sizde genetik test yaptırabilirsiz