GamzeKarakus Tam 10 haftalık olduk doktor Fetal dna için tam zamanı olduğunu söyledi etkilendim yaptırdım sizce erken mi yaptım
ylnydgd GamzeKarakus erken olursa zaten tekrarlıyorlar işlemi. Bir sorun olmaz yani. Güzel sonuçlar gelsin ❤️
meyra0608 GamzeKarakus merhaba Viagen firmasında fetal dna testi yaptırdınız mı acaba? Kaç güne çıktı sonuçlar ve cinsiyeti de söylediler mi?