Kızlar dün doktora gittim artk tüp bebek yapacaktık oyle knstk esimle ama görümcem son bitane doktora gitmemi istedi gittim doktor dediki maşallah herşeyin guzel normal neden tüp bebek yapacaksın kii 3 ay süre verdi kilon boyuna göre fazla ddi kilonu güzelce ver 15 kiloya yakn vermemi istedi bu süre zarfında 3 ay boyunca düzenli bu ilacı kullan inşallah doğal yoldan gebe kalırsın dedii
bnu verdi kzlar