Evet kızlar uzun bir aradan sonra tekrar buradayım şu an ikinci çocuğuma gebeyim bugün öğrendim fakat biraz kötü öğrendim. Son adet tarihim 20-21 eylül temizlendikten sonra 4-5 kere beraber olduk korunmuyorduk(eşim varikosel hastası benimde kistlerim var ilk çocuğuma tüp bebekle hamile kalmıştım.) 6 ekimde burun ameliyatı oldum bütün kanlarım vs istendi fakat beta hcg istememişler benim de hiç aklıma gelmedi hiç ihtimal vermedim neyse ameliyat oldum 5 saat kaldım ameliyatta ondan sonra bissürü antibiyotik ağrı kesici vs ilacı içtim kaç gündür de adetim gecikmişti bende hiç intimal vermemiştim çünkü neredeyse imkansızdı ama bugün gebe olduğumu öğrendim doktora gittim kese göründü bebeğimin kalbi de atıyo dedi kesin sonuç içğn fetal dna istedi size sorum sonuçlar %100 çıkıyor mu yoksa buda bi ihtimal mi