Arkadaşlar bugün detaylı ultrasonda kızım olacağını öğrendim 22. Haftaya kadar erkek diye biliyorduk hala daha şoku atlatamadım inanamıyorum ama doktor 4-5 kere baktı ve gösterdi kız olduğunu erkeğe göre hazırlık yapmıştık şimdi çoğunu değiştireceğim çok şükür sağlıklı ya önemli olan o ama detaylıya kadar çok alışveriş yapmamak lazımmış ilk çocuğum olduğu için bilemedim 🙈🙈