mervekaya0658 Kızlar geçen hafta aldığım beşik bugün geldi yatağı bambinin göndereceğiz dediler ama aleo Veranın göndermişler bi farkı yok ama arayıp sorduğumda o yatak daha iyi bambiden dediler gerçi bu satıcı ne olduğunu bilemezsinn sizce ne yapmalıyım bu ikisi hakkında fikri olan var mı
Nihanak mervekaya0658 valla bebek yatagini bilmiorm aleoverayi da duymadm hic ama kendi yatagim bambinin ve inanilmaz memnunum 😊
mervekaya0658 Nihanak evet bambiyi iyi diye biliyorum ama böyle gelmesi saçma oldu içime sinmedi değiştirmeyi düşünüyorum