Alp-oyku123 Secda 7 yıldır olmuyordu zaten tüp bebek tedavisine başlamayı düşünüyordum ondan asilama geçti vakit kaybetmeden
Secda Alp-oyku123 çok şükür olmuş Rabbimiz şükürler olsun bugün yine dr gittim son kez ilaç tedavisi verdi bir sonraki ay allahın izniyle başlıca dedi 6 ay içinde olur inşallah dedi rahim genişlemiş dedi