Secda onlara ne ya 🙄Bende yaşadım canım yaşadıklarını . Hiç canını sıkma üzme kendini. Hiç söyleme aynen canım. Ne zaman istersek o zaman olur de. Onlar hamile diye bizde hamile olmak zorunda değiliz. İnsanın moralini bozmaktan başka bisey yapmıyorlar. Rabbine havale et böyle insanları. Ümidini yitirme sende hiçbir zaman. Olacağına inan hep. Allahtan ümit kesilmez. Rabbim sınıyor bizleri işte.