aycicek_ TKumsall merakıma yenik düşüp bi şey sormak istiyorum. İlk 2 gebeliğiniz sağlıksız mıydı yoksa şu an 2 ve 1 yaşında çocuklarınız mı var?
Zhr-Ada Pelinnn2 hayırlısı olsun inan kızlar büyüdükçe yoldaş oluyor ben 5. Ye hamileyim hepsi kız saçlarının telini değişmem
aycicek_ TKumsall maşallah canım Allahım bakma gücü versin. Bende 3 yıllık evliyimde o yüzden şaşırıp sordum 😄 Allah ağır acılarını göstermesin sağlıkla büyüsünler
TKumsall aycicek_ inşallah amin ilkine evlendikten 2 ay sonra gebe kalmıştım bebeklerim de preterm o yüzden de biraz fark var 3 seneye 3 tane sığdı amma ve lakin lütfen 4. Seneye 4. Sigmaz 3 tane yeter de artar bana 10 15 sene başka çocuk düşünemem😂
Pelinnn2 Zhr-Ada aynen öyle bir günden bir güne demedim oğlum olsun Buda yada oğlan olsun diye kızlar arkadaş gerçekten bunuda kıza benzettiler olursa sağlıklı bir şekilde 3 kız olcak inşallah
aycicek_ TKumsall ya bencede düşünme önlemleri al 😂😂 3 çocuk bende isterim bu arada çok ideal bir sayı ama biraz daha aralıklı olsa iyi olur 😂
TKumsall aycicek_ 3u ben 30 35 yaşına gelince yaparım diğerleri de okul çağında olur bebek kokusu alırım diyordum😂 daha bebek özleyemi duyamadan bebekler içinde kaldım 😂😂