gulluafsr Merhabalar 10+4 günlük hamileyim. Bu ilk hamileliğim. Bu sıra sürekli ağliyorum kendimi tutamıyorum, en küçük şeye duygusallaşıyorum. Bu sizde de oluyor mu, bebeğe bir zararı olur mu?
gulluafsr ddrys evet öyle gerçekten ama bazen korkuyorum bebeğim bu ağlama krizlerinden etkilenir mi diye ilk gebeliğim bu sonuçta acemiyim bir şey olur diye korkuyorum
ddrys gulluafsr anne ne yasarsa bebek hissedermıs canm ama seninki duysulalık korkma bırsey olmaz sadece sitrese girme sitres bebegı etkılıuor