Deletedmom_298 Transfer hazırlığındayım Estrofem kullanıyorum günde 4 tane Mememde ince iğne batması gibi his oluyor aralıklı olarak normal mi?
mom28_ Deletedmom_298 merhaba sorunuzun cevabını henüz bilmiyorum ama üste çıksın hem hemde benim merakım gitsin bende regl olunca transfer için gideceğim sadece estrofem mi verdiler sgk karsılıyor mu
buse76 Deletedmom_298 ilaçlar böyle etki yapabiliyor rahat olun ilerliyen zamanlarda daha farklı belirti olacak aşırı acıkma isteği transfer sonrası miğde bulantıları sakin olun ve bol bol balık çiğ badem ceviz yeşillik sebze tüketin bu dönemde ben yaptım. Bunları çok şükür pozitifi gördüm darısı size inşallah
0925 Deletedmom_298 progestan kullaniyosan yapar estrofem ve climara bant rahim kalınlığının korunmasını stabil kalmasını sağlar sadece
Deletedmom_298 mom28_ Yok kullandığım birsürü ilaç var ama meme hassasiyetini Estrofem yapar diye düşündüm Prograf Prednol Coraspirin Estrofem Axeparin iğne Proluton iğne Progestan fitil Çeşitli antibiyotikler Folik asit Climara bant Bağışıklık serumu 🥺
buse76 Deletedmom_298 prednol corasprin estrofem axeparin iğne Promester iğne Progestan fitil folik asit d vitamini kortizon hapı glifor bende bunları kullanıyorum daha da devam 10. Haftaya kadar muhtemelen
Gks_01 Deletedmom_298 ay ne çok ilaç kullanıyorsunuz . Estrofem ben de kullandım aynı zamanda promester iğne oluyordum böyle belirtiler olabiliyormuş
Deletedmom_298 Gks_01 evet yaa maalesef doktorum bağışıklığımı da baskılamak istedi tüm tuşlara basıyoruz bakalım 🫢
buse76 Deletedmom_298 Hemde nasıl alarm kuruyorum ben yoksa karışıyor hep bide sana tavsiyem transfer aşamasındasın daha burdan uzak kal sil uygulamayı okuma burdan bişey ben tüp bebeğe başladığım gün sildim burayı taa ki pozitif görene kadar gelmedim diyebilirim burda olumsız bişey görmek istemedim burası alışkanlık yapıyor ve etkiliyor fikrimi söylemek istedim sadece 🙂🙂🙂
Deletedmom_298 buse76 yok burdan etkilenmiyorum yaa nötrüm, zamanla bağışıklık kazandım 😔 herkesin süreci farklı birde hepimiz ayrı yollarda yürüyoruz her anne adayının yüzü gülsün inşallah emek çok büyük gerçekten 🥹🥰
buse76 Deletedmom_298 evet orası öyle bu yol yorucu biraz ama sonu güzel Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin emeklerimizi boşa çıkarmasın sende inşallah 1 aya kalmaz hamile haberiyle gelirsin buraya🤲🤲🤲