Merhabalar. Bugun kendim son adet tarihini programa girip belirlediğime göre 6+4 günlük hamileyim. Fakat bugun doktora gittim. Doktor bana kesenin çok buyuk olduğunu eylül ayında vermiş olduğum adet tarihinin doğru olamayacağını buyuk ihtimal üstüne gorme yaşadığımı söyledi. Ultrasonda bebeğin kalp atışlarını duyamadık. Peki aklıma bir şey takıldı madem kese buyukse ve üstüne gorme yaşamışsam yani onun deyimine gore son adet tarihim ta ağustos ayıymış. Ağustosta da 22 eylülde bittiğine eminim. E o halde bu bebeğin kalp atışları nasıl duyulmadı. Kafam karman çorman oldu benim gibi bir durum yaşayanlar ?