Prensannesi111 Ovulasyon testi yapıyorum bi koyu çıkıyor bi silik anlam veremiyorum ya neden böyle oluyor? Sabah yaptım silik ti şimdi bir daha yapayım dedim koyu çıkıyor napmam lazım lütfen biri yardım etsin çok yoruldum
cutebabymomm Prensannesi111 yapmaya devam edin iyice koyulasacak c ile aynı ya da daha koyu olduğunu görene kadar yapın
Prensannesi111 edayyyy daha yumurtlama yok ama bi sabah yapıyorum silik akşam üstü böyle koyu çıkıyor onu anlamıyorım neden böyle oluyor
Prensannesi111 cutebabymomm yapıyorum zaten de bi böyle silik bi koyu çıkıyor anlam veremiyorum üzülüyorum sonra da
cutebabymomm Prensannesi111 yaptiklarinizda son zamanlardakiler silik değil ki hatta git gide koyulasiyor. İyice koyulasacak sanırım biraz erken baslamissiniz yapmaya. Kaygan uzayan şeffaf akıntı yoğun şekilde geldiği zaman genelde pik zamanlari veya pikten önceki gündür
Prensannesi111 cutebabymomm evet adet bitiminde hemen başladım inşallah öyledir birde soğan suyu içiyorum bu ay inşallah olur