Sonunda doğurdum kızlarrrr.
Ve size pozitif başlayan ama zor biten doğum hikayemi anlatmak istiyorum ki sizde benim yaptığım hataları yapmayın. 40+3 de gece ishal ağrısı gibi hafif ağrılarım olmaya başladı bende yine yalancı sancidir diye umursamadım. Duş aldım ağrılarım hafifledi yatağa girdim yattım. Gece hafif dozda artan ağrılarımla sabah 5 buçuk gibi uyandım. Tuvalete gittim hafif pembe akıntı gelmişti anladım artık ağrılarım çoğalacak. Kalktım bı güzel makyaj yaptım evi topladım kahvaltı yaptım hazırlandım sabah 10: 40 da hastaneye gittik 3 santim acilmam vardı sancı değerim 100 du ama yine de doğumu başlatmaya yetmediği için hafif dozda suni verdiler. Sonunda saat beş buçuk gibi sıfır dikişle ikinci bebeğimi doğurdum. Dogumhaneden çıktım eşim organizasyon tutmuş odayı suslemisler çekim yapıyorlar. Her şey çok güzel bebek çok iyi falan derken benim tansiyon birden 18 oldu titreme tuttu geçmiyor. Titremekten bayılamiyorum bile. Ne yaparlarsa yapsınlar 3 saat titredim kanamam durmadı kan degerlerim düşük olduğu ve fazla su tüketmedigim için az kalsın oluyordum. Doğum kolaydı evet ama sonrasına vücudum hazirlikli değildi. Size diyeceğim o ki hamileliğiniz boyunca kan yapan şeyler yiyin ve bol bol su tüketin. Nasıl doğum kolay geçsin diye spor yapiyorsaniz doğumdan sonra hayatta kalabilmek içinde vücudunuza demir ve su depolayinn