2_bebeli ben 7 haftalikken 10 saat yol geldim otobusle....Simdi 18 haftalik olduk 10 saatlik yolu geri donecegim...Molaalrda yerimde durmuyorum hareket ediyorum...Baska care yok tayin oldugumuz yerde surekli kar hagisi olfugundan hava sartlari musait olmuyor ve ucak kalkisi iptal oluuor yada varsa da aktarma oluyor....Sen yine ozel aracla gideceksin daha avangajlisim