Kızlar merhaba,
İlk kez böyle bir şey yazıyorum burada. 5 ay önce kürtaj oldum 1 ay sonrasında yutkunurken takılma hissim başladı ve nefes darlığı eklendi. Yazsam 5 ay roman olur o derece hastanelerden cıkmadım son bir aydır bunun psikolojik oldugunu kabullendim bugun terapiye başladım. Önce halsizlik başlıyor sonra boynum kasılıyor sonrası göğüsüme öküz oturmus gibi bir his ağlayınca biraz azalıyor sonra geri başlıyor. Yani allah korusun ama böyle hayat geçmez o derece zor. Bebek istediğim bir süreçde bunun olması zor oldu sanırım bebeğide ertelicem. Şimdi asıl sorum başından geçenler nasıl atlattınız neler yaşadınız nolur yazın biraz olsun benle aynı seyi yaşamış birine ihtiyacım var hep böyle mi kalıcam diye çok korkuyorum. İyiyken kendimi telkin ediyorum cok iyiyim sonra aniden bir başlıyor sanki dünyam başıma çöküyor.