Allahım sonunda ya çok korkuyordum bi şeyler ters gidiyor diye ama ıkı gun üst üste çatı muayenesi sonrası (sıfır açıklıktı hep) nişan geldi. Kahverengi bir akıntı yapışkan bi şey. Açılma var mı yok mu bılmıyorum tekrar muayene etmedı beni bugün ama sancılarım inanılmaz var suan sadece düzensiz düzene girmesini bekliyorum. Ebe 48 saat içinde bebek kucagında bunun garantısını verebılırım dedı. O kadar heyecanlıyım kı kavusacagım mınık ogluma kım bılır ne tatlıdır🥹🥹ama suyum. Gelmedi. Sizin nişan sonrası suyunuz ne zaman geldi yada geldi mi?