Deletedmom_878 Kızlar naptınız test yapanınız var mı erken öğrenen yada belirtileriniz var mı anlatınn 🤭
Rmys9691 Deletedmom_878 bat 5 ilk idrardan 3 saat sonra days comfortla negatif gördüm sağlıklı bi test yapmadığımı düşünüyorum sabırsız davrandım hala umut var bakalım ☺️
Rmys9691 Deletedmom_878 Bat 5 öğlen yaptım üstteki artımed kaset test alttaki days comfort ilk 5 dk da çıktı görünüyor mu ben mi yanlış görüyorum? Yapar yapmaz da kaşık ağrım ve bağırda müthiş hareketlilik başladı kimyasal mı acaba
rapunzel33 Deletedmom_878 belırtı var mı bende yok yanı sadece sol kaşıkta az doluluk yanma var cekılıyor böyle sızı seklınde ara ara ama belırtı olmaması normal mı
ceylin74 Benimde bat 8 beklemedeyim 2 gündür göğüslerim çok dolgun ve hasasiyeti arttı uçları sertleşti inşallah gebelik belirtisidir.
Nevagibi ceylin74 benimde göğüs hassasiyetim bugün başladı, sızı girip duruyor göğüs altına yanlarına falan sendeki nasıl bir ağrı
Deletedmom_878 rapunzel33 benim kasıkta ağrı vardı tersine acile gittim taş düşürüyormuşum gebelik beklerken 😅😅
Deletedmom_878 rapunzel33 kız bende de az azdı şiddetlendiii birde taş düşürme çıktı gebelik beklicektim sakin sakin
ceylin74 Nevagibi benimde yürürken yada otururken bile daha çok uçları ama yanları falan da sızı şeklimde ağrıyor ve yaklaşık 2 saattir sık idrara gitme başladı