Rabiul İziniz nasl kızlar doğum yapalı 15 ay oldu kırmızı gözüküyor Dr da şaşırdı niye böyle oldu diye bazen deri atabiliyormuş benimde öyle oldu sanırım , annem de geçer demişti görünce çok kırmızı böyle olmaması lazım dedi. Sizin kaç ayda düzeldi ?
Merve_3300 Rabiul benimkide aynı mor kırmızı şekilde. Zayıf olduğundan diyorlar gorumcem kilolu mesela hemen geçmiş senin kilon nasıl
MerveLeo Rabiul benim de sol kısım çizik gibi var yok sap taraf ama morumsu kırmızı. 3 sene olacak. Kaldı öyle :/
sehnazz000 Rabiul 3.yılında hala kırmızıydı ama benim tenim pis yani dikişti bir yere vurmaydı falan izi kalır Şimdi ikinciyi doğurdum doktor krem vermişti onu kullandım ilkinden daha iyi izi belli ama ilki kadar değil krem vs kullandın mı
zynpdr Rabiul krem kullandınız mı Bi krem var contratubex ti sanırım ismi Ben ilk doğumda onu kullandım hiç iz kalınlık falan kalmadı ama bu ikinci doğumda bebeğim vefat etti o yüzden pek ilgilenemedim ama hametan sürüyorum şimdilerde . 5. Ay Daha iyi gibi şimdi izi . Dr karın sarkması var karnını kaldır demişti terleyip iyileşmez diye .
Kelebek06 Merve_3300 olabilir benimde hiç belli bile değil çünkü doğunca göbeğim sarktı üstüne düştü sanki orayı baskı yapıp tuttu gibi doktor dedi ki hiç sezaryen olmuş gibi değil izin belli bile değil dedi. bir de kızlar ilk 3 hafta hiç hareket etmedim sonra evime geçtim sürekli hareket ettim biraz zedelendi ama çok küçük iki sivilce gibi iz var.Lazerle iz yok ediliyor ama çok rahatsız olursaniz
senos15 Merve_3300 zayıfım sezeryan izim yok kayboldu estetik dikişti zaten yara iyileştikten sonra kantoron yağı sürdüm sezeryan olmamış gibiyim kıl gibi çizgi vardı sadece oda yok oldu gitti
Rabiul sehnazz000 hiç krem kullanmadım Dr da vermemişti dikişlerim iyiydi sonradan kabarık ve kırmızı oldu
hamilegunlugum5 Bu görseli intenetten aldım benimki böyle üstteki gibi şimdi bu normal mi değil mi 2 yılı geçti [silindi] Rabiul Merve_3300 sehnazz000 zynpdr minikkalp2 Sudedemirer
Rabiul zynpdr krem kullanmadım doğumdan sonra Dr sorup kullanacağım Dr da doğumdan sonra düzeltecekmiş yapıştırma nasıl böyle oldu anlamadım , sizinde başınız sağolsun cennet kuşunuz sizi bekliyor olacak ❤️
yaseminkarakus0728 zynpdr bende o kremi kullandım çok memnun kaldım izim belli bile değil 4 yıl oldu ama krem faydasını ilk aydan belli ediyodu. Doktor günde 2 kere sur demişti ben 3 kere sururyodum. İkizim hiç krem kullanmadı onun izi çok belli
minikkalp2 Rabiul benim 4 sene önceki izim duruyor. Doktor hatası yanlıs dikilmiş dendi bana. Haftaya tekrar sezeryanım var öncrki dikiş yerim alınıp kalan deriden iple dikilicek. Vücudum eriyen dikişi doğru atmadıkları için reaksiyon göstermiş et parçası şeklinde çıkıntı var
mercimegin_annesiii minikkalp2 ay benimde aynı bende ikincide estetik olayım diyorum hem kırmızı hemde üst üste dikilmiş gibi elime gelen çıkıntı var 3 yıl oldu çok modelimi bozuyor
Sudedemirer 33 ay oldu hala mosmor parmak kalınlıgında ve mesela tayt giydiigimde hafif çıkıntılı bir şekilde belli oluyor doktor banada böyle olmaması gerek doku birikmesi olmuş dedi dikiş iyileşme sürecimde çok uzun sürmüştü ve 4 cm açılma yaşamıştım çok ağrılı geçiyordu şuandada çok ağrı yapıyor doktor ikinci doğum yada ameliyatla düzeltebiliriz ama çok dikkat etmen gerek derin doku toplamaya yatkın dedi şuan 23 haftalık hamileyim bakalım düzelticekler doğumda
Rabiul Sudedemirer benim Tayt giydigimde belli olmuyor ama kabarık yani kilom yok o yüzden kat kat durmuyor benimki de doğumda sonra düzeltilecek işte o inşallah bir daha bu sıkıntıyı yaşamayız
hamilegunlugum5 Ay kızlar bende de morumsu çıkıntı var çizgi şeklinde bikini bölgesi görünmüyor diye takmıyorum ama bazılarının ki dümdüz oluyormuş bu sefer soracağım doktoruma
hamilegunlugum5 Rabiul külot çizgisinin bir parmak altında yatay çizgi ama çizgi gibi değil işte kırmızı morumsu kalın çıkıntılı duruyor
Merve_3300 Rabiul Bende soruyum o zaman. Ya kendi hatasiysa acaba normal diye geliştirilmiş. Benimkide senin anlatigin gibi aynı. Sol tarafım yeni yeni silinmeye başlamış 3 cm felan