mervecelk
Benimki karışık yaaaa son adet tarihim normlde 23 Ocak ona göre doğumum dün olması lazım di ama bebeğimin gelişimi geri o yuzden doktor 1 hafta ileri alıp 30 Ocak olarak girdi yani 6 kasim da olacak amaaa 35 36 ile uyumlu dedi doktor dedim doğumum ozmn ne zmn olur sancın geldiği zaman dedi onu bende biliyorum da soncta 40 i tamamlams oluyorum gelisiminine göre beklersek 43 44 u bulmaz mii walla bu devlet hastaneleri karman corman özele de gidemiyorum