kızlar manyak demeyin bana sadece içgüdü ile yapayım hele bir sürü test var evde dedim öylesine kasık ağrım var diye. Adetime 12 gün var ama erken yumurtlamışımdır belki dedim. Daha test pembeyken yani kurumadan hemen 2. Çizgi gördüm aşırı aşırı Silik. Test Prodoctor erken gebelik testi. Ay mümkün mü ki