saturn0908 Kızlar 9+2 haftalık hamileyim 2 3 gündür mide bulantım bir anda kesildi en son pazartesi gitmiştim doktora bir sıkıntı yok tu acile gitmelimiyim
Ecemmnaz saturn0908 acil ne alaka ki anlamadım bence iyi brisey mide bulantınızın geçmesi ani oldu diye birşey oldu anlamına geleceğini sanmam
saturn0908 Ecemmnaz ama 9. Haftada birden geçmesi bana iyi bir şeymiş gibi gelmedi hani ileri haftalar olsa 13 14 gibi neyse ama zaten 7. Haftalar da başlamıştı yeni
Sevimlimom saturn0908 ozmn sıkıntı yok boş gebelik gibi söz konusu olmaz diye biliyorum çünkü kese oluyo embriyo olusmuyo bende yaşadım boş gebeliği mide bulantısında gelince arada geliyo geçiyor takılmayın bende oyleyldim şuan sadece sabahları var
Ecemmnaz saturn0908 hımm. Sadece bulantı ise normal olduğunu biliyorum etrafımda duymuştum. Ama diğer belirtilerde yok olduysa sıkıntı olabilir
saturn0908 Sevimlimom Şuan korktuğum bebeğin gelişimi mi durdu diye çünkü ben genetik ve pıhtılaşmayı testlerini vermeden sürpriz bir şekilde öğrendim içim rahat değil 🥲
Ecemmnaz saturn0908 sanmıyorum ya bulantı kesildi diye bebeğin gelişimi durmaz bence korkmayın pozitif düşünün kendinizi bu kadar korkutmayınnn. Yinede içiniz rahat edecekse doktora gidin siz bilirsiniz