Benosp Mehmetasaf55 yani iyiydi çok ayrıntılı anlatmıyor gibi biraz sessiz konuşuyor sen sorunca söylüyor falan ama bakması gereken herşeye baktı yani benim doktorum oradaydı ondan orada yaptırdım
Mehmetasaf55 Benosp benimde yıldırım dorukta paketim var mecbur oraya gidicem radyolog olunca biraz tereddüt ettim