Kızlar selam. Bugün doktor kontrolüm vardı. 2-3 gündür mukus gibi şeffaf ve sarı renk karışık akıntım vardı. Meğer nişanımmış. Herkes kahverengi kırmızı karışık renk olur demişti ama herkeste öyle olmuyormuş. Onu da söylemiş olayımm. 2 cm de açılmam var. Sizce bizim oğlan ne zaman gelir? Bu hafta doğar mı acaba ?