6161mmee61 canım hayırlı olsun bende tüp bebekle hamile kaldım çok şükür 4+4 deyiz kese için perşembe gideceğim sence görür müyüm bana da çift embriyo transfer edildi ama betaya göre tek gibi sanki pazartesi 60 çıktı 9.gündü transferin çarşamba 147 daha da vermedim direk kese için gideceğim