tazenne Ya ben daha çok ekonomik kısmı düşündüm yoksa daha beklerdim almak için.😄 Kasım indiriminde güzeldi fiyatı aldım o yüzden arabasını, oto koltuğu, puseti 😊 yatak içinde şöyle. Ben normal anne yanı beşik istiyordum ama herkes kafamı karıştırıp park beşik daha kullanışlı dedi öyle alacağım. Sonrasında normal yatağını alacağım ama doğunca falan acelesi yok, zaten bir sürü şey seçiyoruz.. 😄