sseymamoms benim bat 30 ekimdi. Bu akşam test yaptım çok silik bir çizgi çıktı. 3 gündür inanılmaz bir uyku hali var, 2 gun önce de regl olacakmışım gibi çok büyük bir agrim oldu ama 1 gün sürdü ve geçti. Eğer gebelik varsa bunlar sanırım belirtilerdi. Fakat emin olamıyorum. Yarın sabah da idrar testini tekrarlayıp onda da silik de olsa çizgi çıkarsa kan vermeye gidicem. 2 aydır üst üste hep pozitif çıktı idrarda, sonra da regl oldum. Bütün bozuk testleri ben alıyor da olabilirim 😂