EbruKeles Arkadaşlar mide eşkimesine yanmasına önerileriniz nelerdir şu an 25+5 haftalığım midem çok yanıyor sizler neler yaptınız paylaşır mısını? Önlemek için neler tükettiniz
Elifkrts EbruKeles soğuk süt iyi geliyor yoğurt da iyi geliyor yanmayı azaltıyor cnm ben de oluyor olma sebebleri de gebelikte sık görülüyor oda bebeğin saçlı olacağını ifade ediyor ben de 22+5 haftalık benim de çok oluyor
Eebruylmz EbruKeles ılık süt, sarı leblebi,şekerli sıcak su,elma benim sık kullandıklarım ama doktorunuzdan ilaç isteyebilirsiniz. Şurubumda var çok zorlarsada ilaç içiyorum...
AlyaSu EbruKeles ben çözüm bulamadım canım 28 haftalık olduk genellikle gece ağrıyor ve yatınca daha çok hissediyorum oturarak uyuduğumu biliyorum 😔
Eebruylmz Elifkrts mide yanmasının saçla alakası olmaz. Mide yanması mide kapakçığının kaçak vermesi sonucu mide asidinin yukarı çıkması ile oluyor...yani kapakçığımız tam kapanmıyor bazen ve sonuç yanmalar oluşuyor.... Bebek saçıyla mide yanmasının alakası yok 😊
Elifkrts Yediklerinden de oluyor çok yağlı baharatlı şeyler yediniz de oluyor gebelik te.sik görülüyor
EbruKeles Dlkkoge Yasemincifci Elifkrts Ftskoc AlyaSu Eebruylmz Nurpamuk hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar söylediklerinizi dikkate alıcam yediklerime çok dikkat ediyorum aslında ama yinede oluyor 9. aya kadarda devam edermiş bebeğin Doğum pozisyonuna girmesi ile mide yanmasıda bitermiş
Elifkrts Eebruylmz bence de saçlı olması alakasız öyle diyorlar saçli olması alakasız ama gebelik te çok şık karşılanan bı sorun herkes yaşıyor
Ftskoc Panthec diye bir hap verdi dr. 1 aydır kullaniyorum ve inanın bir kez bile mide yanması yaşamadım. Dr sorun sizlerede yazsın. Daha once yazsaymis keske dediğim vee ilk defa bi hap böylesine faydasını gordum. Gaviscon 3 şurup vermişti 1 tanesine kullanmadım faydasi olmuyor yarim saat sürüyor snra yine aynı. Hic vakit kaybetmeeyin kizlar ama mutlaka dr danışın.