Elfela internette yorum olarak pek fazla birsey yok dediginiz gibi. Doktor sitesinde yorum vardi ve facebook hesabinda baya yorum vardi ben de ona gore gitmistim ilk 5. Haftamda. Suan 15. Haftam olcak 3.ye gidecegim insallah.
Doktor cok seker cok konuskan ve cok rahat biri. Bazen bu rahatligindan tedirgin oluyorum hatta ama herhangi bir sorunla karsilasmadigimdan boyle olsa gerek 😊
Elfela