kizmizimavi onal7 ilk bebegimde doğru çıktı bu gebeligimde de 2 aya öğreniriz artık 😂 arkadaşımın yanlış çıktı bu aradaa
Atiye2727 onal7 ilk kızımda kız çıkmıştı 2 kızım da bir erkek bir kız diyordu kız oldu şimdi bu 3 hamileliğim şimdi bunda hep erkek çıkıyor bakalım daha çok yeniyiz yolun başındayız hayırlısı olsun hakkımızda 🥰
elshen1995 yenimacera welcome baby cinsiyyet hesaplama yazıb orda denermisin canım adet tarihine göre
duygubirinci onal7 https://www.haberturk.com/cin-takvimi-cinsiyet-hesaplama Ben burdan bakınca doğru cıkıyor kız, Ama diğer sitelerde erkek görünüyor
1ogrencianne elshen1995 oğlumun bilgilerini girdim o doğru çıktı. Bunda da kız gösteriyor. Bakalım tutacak mı 🥰
yenimacera elshen1995 şuan haber bekliyorum 2.cocuk için o yüzden bakamıyorum.Ama ilki tutmadı kızım oldu
senos15 elshen1995 şimdi ordan baktım 9 haftalık gebeyim gebeliğimi 5 hafta olarak hesaplıyor iki sefer denedim
yenimacera elshen1995 valla çin takvimi yazdım Google öyle baktım çevremdeki bazılarının doğru çıktı bazılarının yanlış bence %50 doğru çıkıyor