PapatiA ğark yatağım olduğu gibi duruyor 1 kez kullanmadık şahsen bana göre aşırı kullanışsız. 2. bebeğime hamileyim ilk kızım 3 yaşında onda da sallanır portatif besik kullanmıstım yine sallanır besik alacagım. ahşap beşikler karyolalar da çok kullanışsız kaba işlevsiz hantal yani çok fazla yer kaplıyor gereksiz bir şey. en iyisi bir süre sallanır beşik + montessori