Elra Bugün kontrolüm vardi bebegimin kilosu 1.350 gram dedi doktorm gayet iyiymis gelisimi falan sizinkiler kac kilo hanimlar asagiyada yerlesmis dedi ama benim bu aralar cok sancim var . Dikkat etmem gerektigini söyledi en azindan nisanin 15ne kadar dayan dedi 🤭 sizler ne durumdasiniz?
senayck Elra 31+2yim bende kızım olacak geceleri bacaklarım ağrıyor çok ayakta kalıyorum o yüzden galiba normal doğum pozisyonuna geçmiş ama şimdilik kafası ve kilosu biraz önde dogum sekli ne olur bilmiyorum 4 gun once 1760 gram ölçüldü