edaabykl flz3576 Sezeryanda oluyor biliyorum ameliyat gerektiren islem oldugunu biliyorum üstte kalsinn
htc5858 flz3576 bende düşünüyorum, doktorum sezeryan olursa hemen yaparız normal doğum olursa 40ın çıkınca yada kanamam durunca yaparız dedi
flz3576 htc5858 normal doğumda vajinal yoluyla mı yapıyorlar acaba doğum esnasında yapılsa daha iyi olmaz mı sanki
edaabykl flz3576 onun icin doktorla konusup daha sonradan islem yaptırabilirsin sanırım ama tabi sezeryan sırasında daha kolay oluyor o an yapması