Kizlar tansiyonum riskli bu yuzden perinatoloji olan bir hastane olmasi sart haliyle arastirma olmasi gerekiyor. Esimin refakatci olabilmesi de gerekiyor cunku annem disinda kadin akrabam yok o da farkli bir sehirde yasiyor kardesim kucuk ve okula gidiyor o yuzden gelemeyecek. Cerrahpasa da sorun olmuyor dediler ama kesin mi esler odaya gelebiliyor mu refakat edebiliyor mu. Cam sakurada takipliyim ama erkek ne olursa olsun almiyoruz tek kalirsin o zaman yapacak bir sey yok diyorlar.