Havin49_ Kızlar 16 aylık oğlumda gelişim geriliği çıktı çok üzgğnğm malesef eşimin ailesinde biraz genetik 😔😭
Mutluluk_21 Havin49_ çok geçmiş olsun canım bir tedavisi falan vardır mutlaka diye düşünüyorum düzelir inşallah
asil15 Havin49_ öncelikle çok geçmiş olsun tabiyki açılabilecek bir şey yanlış konuşmak istemiyorum ama size tavsiyem özel eğitime götürün çok faydasını gorursunuz
Havin49_ mamiali ismine hiç bakmaması göz teması olmaması kendi kendine sürekli kafasını sallaması isadece kendi sevdiği şeylere ilgisi olduğunu ve asla dediğin şeye bakmamak fln
mamiali Havin49_ gorumcemin oğlu aynı bir çok yere götürdü otizmden şüphelendiler ama çok şükür değilmiş uyaran eksikliği sadece eğitimlerle falan baya yol kat ettiler sizde bozmayın moralinizi
annelikhuzuru Havin49_ benim oğlumda 9 aylık eeee bebeğim deyince kafa sallıyor ama oturmuyor sadece sürnüyor
Havin49_ bebeklerim__ aşılabilir bişey dedi psikiyatriye yönlendirdi inşallah geçer iki kaynımın oğlunda var geç fark edilmiş yaşıtlarından çok gerideler ama oğlumu erken fark ettiğimi düşünüyorum düzelir inşallah öyle umut ediyorum
bebeklerim__ Havin49_ oh cok sukur. En azından aşılabilir ve erken gözlem. Demekki genetik ya rabbim içini ferahtaltsin düzelsin gelişimi yavrumun
Bicirik2025 Havin49_ hergun beraber etkinlik yapin. Surejli ayni sarkilari soyleyin hatta sarki ezberletin ogrensin. Boyama yaparken renkleri surekli telafuz edin. Kek yapin mesrla.
Havin49_ bebeklerim__ amin cnm çok üzüldüm ama ailede erkek çocukları inşa var malesef bakalım nasıl bi yol bizi bekliyor
Havin49_ asil15 teşekkürler canım eşimin ailesin de genetik iki kaynımın çocukları da öyle onlar da özel eğitim e gidiyor psikiyatri yönlendirense tabiki götürücem
Ceku256 Havin49_ özel eğitm ve çok sıkı bi ilgiyle inşallah yakalar yaşıtlarını. Çevremde örneklerini gördüm.
Ceku256 Havin49_ benim ikiz tanıdıklarım aldı özel eğitim ama bir yandan da eve hoca gelmişti milli eğitim bakanlığından ücretsiz. Acaba ikizler diye mi bilmiyorum ama hem özel eğitimi gittiler hemde eve ücretsiz hoca geldi bi araştırın isterseniz.
Havin49_ mamiali otizim değil canım dikkat dağınıklığı ve gelişim geriliği ama doktor kontrol altına alınmazsa otizime kadar gideceğini söyledi