Kızlar benim pcosum var 1.5 yıldır evliyiz 3 aydır klomen ve duphaston kullanıyorum adetim düzene girdi her ayın 15 inde oluyorum 3 aydır ovulasyonla takip ediyorum geçen ay yoktu yumurtlama bu ay 29 30 ekim pik oldu 31 1 silikti 2 kasım tekrar pik gibi oldu 3 4 tekrar silik sizce tutmuşmudur nasıl anlayabilirim