duyqq Kızlar selam bat 22 ekimdi 9 gün geçti hala regl olmadım dün kan testi verdim o da negatif aranızda hiç böyle olan oldu mu ya
minaa_2356 duyqq ben Ağustos’ta 17 gün geciktim testler pozitif KAN negatif çıkıyordu en son adet oldum şimdi yine 2 gün gecikmem var çok kötü mide bulantısı baş ağrısı sol kasikta batma var sabah test yaptım negati