talasli Merhaba arkadaşlar Hipp mama kullanıyorum ve mamada sararma fark ettim neden acaba 1 hafta oldu kutuyu açalı
Bumah talasli bendede sarimtrak bi renk olmus gecen esime mama yap demistim mamanin tadi ayniydi ama bebek icmedi ben memede doymadi sanmisti agladigi icin doymus diye icmedi
dilaradoyan talasli evin ısısı mı yüksekti acaba renginin dönmesi normal değil diye biliyorum. Müşteri hattı oluyor kutu üstünde vardır heralde orayı arayıp sorun bence
talasli Bumah vermeyede tereddüt ediyorum zehirler falan diye 1 hafta oldu açalı daha kutuyu yeni, diğer kullandıklarımda renk değişikliği olmamıştı
talasli dilaradoyan normalde ev 24 derecede çok ısıtmıyorum bebek için ideal ısı diye dün misafirler gelecek diye baya yemek falan mutfak ısındı tezgahın üstündeydi mama kutusu sanırım ondan oldu o zaman normalde hiç olmuyordu yeni paket açtım☺️
dilaradoyan talasli evet büyük ihtimalle. İyi yaptınız yeni kutu açmakla bozulmuş belli ki ☺️ mutfak dolabının içine koyarsanız daha az etkilenir böyle şeylerden
bennanneyim Bende o mamayı kullanıyorum. Her paket farklı çıkıyor biri koyu sarı biri açık sarı krem arası. Çok şükür hiçbir sorun yaşamadım korkma sende eczacıya sorabilirsin ama