merve__12 bebisleben kontrole gitmeden önce mutlaka vişne suyu ve çikolata yiyin o kdr hareketliydi ki doktor sen ne yiyip içtin dedi hemen gördü 😂😂😂
bebisleben Zaraergun2600 ben de yeni öğrendim şu şekildeymiş Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz.
bebisleben merve__12 yaa benim o yüzden kıvışlamadı heralde o kadar öksürdüm karnıma hafif vurduk bana mısın demedi 😂
bebisleben ayse073482 bu yuvarlak keselere kız diyorlar ama doğruysa gerçi benim kesem hep fasülye gibiydi erkek kesesi dediler şu an kız gibi diyor doktorlar 😂
ayse073482 bebisleben anladım iki oğlum var bakalım hayırlısı kız olsun istiyorum sağlıklı sıhhatli olsun tabi ❤️