elifsenadvrlmz 15 haftalık olduk bu gün doktor cinsiyet tahmini yaptı erkek dedi sizinkiler de belli oldu mu anneler 😍
tkrekekk elifsenadvrlmz evet kızımız olacak inşallah 🤭 😍 bir oğlum var çok şükür biz kızım da olacak inşallah
Nurseoz55 elifsenadvrlmz sağlıkla kucağınıza alın ben 22. Haftamda öğrendim o zamana kadar kimse net bişey söylemedi detaylıda öğrendik 😇
elifsenadvrlmz tkrekekk hayırlı olsun canım sağlıkla kucağımıza alalım inşallah benimde bi kızım var şimdi de oğlum olcak ☺️