3-4 gündür sulu akıntım ve kasıklarımda belşmde ağrı vardı bugün kontrolde 3-4 cm açıklığım olduğu ve rahm ağzının çok yumuşadığını söylediler nst sancılar 40-50 gidip geliyordu hep doktor ilk gebelik olduğu hemen başlamayacağını belirterek Eve yolladı şimdi de nişan geldi belimde ağrı var çok 38 hafta suannn ne zaman gitmem gerek tekrar hastaneye ne kadar sürer doğumun başlaması ne yapmam gerek çok korkuyorummm☹️😳😳