Kızlar 7.hafta başladım kullanmaya 16.haftaya kadar kullandım 13.hafta doktorum kanaman yoksa sancın yoksa bırakabilirsin artık dedi ama sancım çok oluyordu bırakmadım dün kullanmadım progestanı bugünde henüz kullanmadım sancım vs yok kanamamda 7.haftadan sonra olmadı zaten lekelenme olduğu için doktorum vermişti ama daha önce iki düsügüm var ister istemez hala kullanmak istiyorum devam etsem mi bilmiyorum kullanmayınca kötü olacakmış gibi düşünüyorum